Popular Posts

Thursday, June 6, 2013

New comeback...ececehhh:P

Assalamualaikum...
well hello dear:)
happy + excited + exhausted + painful
apakah???
okay..well,since aku dah berkurun lamanya xupdate blog yang dah berhabuk yang 
amat ni,so alhamdulillah sekarang mood sangat happy plus excited sangat sebab 
dah mula boleh merepek meraban kt "the place who never people can condemmed
 or talk bad direct to you"..
hewheww^_____^
actually lame giller kot aku tinggalkan dunia merepek meraban ni..bukan pe..
aku memang nak merepek meraban kat sini,tapi the probs is aku dah lupa password yahoo...
pftttt..bengong en?hahha..
and tadi baru ingat sebab ntah kuasa dari mana ntah macam ade suara halus bisik 
kat telinga aku, bagi tau password yang dah mostly 2 tahun aku lupa..
hahaaa.okay mengarut!
ciskek btoll:P

well,skarang aku dah besar..*motip???:O
-peace no war-
no lah.. i mean besar sekarang sebab aku boleh kata yang aku dah berjaya capai
 impian aku dalam hidup 15.999999%
nape plak???hah..ye lah..sebab aku dah berjaya dapat tempat di menara gading..
UUM lagi tuu..
kau ada??:P
dulu aku ingat lagi masa kecik2, abang aku,Shafik slalu panggil aku bo*oh..
dia kata aku takkan dapat masok universiti..ceitt..kau tgok sekarang aku kt mne..
buuuu~~:P
tapi kan actually aku terkilan sikit lah..bukan ape..aku aimed nak study abroad..
kt Australia ke..Mesir ke..tapi..hem..ntah lah..
xde rezeki lagi kot..tak pe..pas degree ni kte sambung master & PHD kt 
overseas okay...kawin??err...bila ea??
hemm...nanti2 lah pikir..belum masanya lagi yer..
at least bila dah dapat master and dah beli kereta sendiri baru boleh pikir pasal 
kawen kot..yer lar kot:)

hah pasal exhausted plak..aku confused lah dengan badan aku ni..makan banyak..
tidur pon banyak.study jer cikit..pastu the worst is aku cepat penat..
contohnya kalau naik bilik ni pon aku dah
 termengah-mengah..walhal tingkat dua jer kot..tolonglah...
macam nenek tua dah kot..
ohmaigod!scary merry uolls @@
ni sekarang pulak nga selesema terukk...kalau aku makan ubat konferm2 lah pasni 
jadi sleeping beauty..dah lah tido sekarang ni asyik spuloh jam++ jer..
macam baby plak dah..
adoyyy..
parah btol lah aku ni...weng~

okay lah..sebelom aku wengweng lagi teruk, aku out dulu lah ea..kang tak pasalpasal bende
 lain plak terstory..maluu makk..hahahaa..

*next entry--> life as a UUM's student :)

salam isra' mikraj dear<3




No comments:

Post a Comment